torstai 19. syyskuuta 2013

Valoa keittiörotalle!


Joku ehkä muistaa, että mulla oli tällainen kaunis, mutta surkea valaistustilanne alkukesällä. Eipä siinä silloin mitään, kun valoa tuli tarpeeksi ulkoa, mutta viimeisen kuukauden aikana olen jo alkanut kaivata kynttilää enemmän tuiketta. Kesän aikana ei tullut vastaan tämän hetken budjettiin sopivaa ratkaisua, mutta ehkäpä sille oli syynsä. Valaistus oli etsittävä omasta kodista, ja mielestäni löytö sängynpäädystä on mitä mainioin. Mikä täällä käryää? Uunissa oleva punajuuri-ohrapaistosko? Nää, taitaapa olla omakehu. ;)


 
Tadaa! Granitin hehkulamppuketju valaisee todella tehokkaasti keittiön. 
Tosin otin kyllä tuon timanttilampun katosta jäähylle.
  

Tästä yhdistelmästä tuli tuon välissä roikkuvan timantin vuoksi hieman liikaa mieleen vanhassa lasten vitsissä mainittu "keskijalka". ;D Palatkoon vaikka keväällä, mutta nyt tuli timulle lähtö koristeeksi hyllylle.


  











Tykkään, ja toimii. Jee! Ja mä kun luulin, että mulla on menossa aivoton viikko. ;)


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Jee, kiva kun tykkäät. :) Mä iloitsen siitä, että näille "pihavaloille" löytyi uusi, näkyvämpi paikka, mutta kyllä tuo valon lisääntyminen tuvassa on se paras juttu.

      Poista
    2. Niinpä. Ja kiva, kun valo tulee monesta lähteestä. Mä jotenkin etenkin talvisin/pimeenä aikana vierastan yhtä kirkasta kattovaloa ja nautin enemmän useista valoista/varjoista.

      Poista
    3. Sama täällä, monta pienempää valonlähdettä on yhtä isoa parempi. Tunnelmaa!

      Poista

Kiva saada postia. :)